Umbreon's Speed - Versie 1
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Umbreon's Speed - Versie 1


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ||  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 [12+] Darkness Disaster

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Armagdon
Global Moderator
Global Moderator
Armagdon


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 29
Registration date : 06-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyzo 25 mei - 16:11

Nog geen proloog, komt nog. Hier is deel een van mijn verhaal: Darkness Disaster.

A Battle Behind Heaven:
Spoiler:

Edit: SD: spelfouten eruit.


Laatst aangepast door Armagdon op zo 25 mei - 16:37; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunny day
Global Moderator
Global Moderator
Sunny day


Aantal berichten : 211
Leeftijd : 32
Registration date : 02-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyzo 25 mei - 16:19

Zozo, bruut concept zeg! Shocked Wel leuk om te lezen, maar die spelfouten zijn toch niet zo leuk...
Moet ik ze hier allemaal gaan opsommen, of zal ik je bericht aanpassen?
De schrijfstijl ligt mij op zich wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armagdon
Global Moderator
Global Moderator
Armagdon


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 29
Registration date : 06-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyzo 25 mei - 16:22

Ja, I know. Het zijn vast de 'd'tjes en 't'jes. Ik haal ze meestal door elkaar Very Happy .

Trouwens, ik wil met dit verhaal de andere kant van de 'Pokemon' laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunny day
Global Moderator
Global Moderator
Sunny day


Aantal berichten : 211
Leeftijd : 32
Registration date : 02-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyzo 25 mei - 16:27

Armagdon schreef:
Ja, I know. Het zijn vast de 'd'tjes en 't'jes. Ik haal ze meestal door elkaar Very Happy .
Dat niet alleen hoor! Je moet nog eens een keer goed je stukje doorlezen, dan zie je ze wel.

Nou ja, toch wat hints:
- schroevendraaiers (al.3)
- alinea 2: iedereen lijdt honger.
- alinea 3: ook al, hoeven, communiceren.

Kijk maar of je ze kan vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armagdon
Global Moderator
Global Moderator
Armagdon


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 29
Registration date : 06-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyzo 25 mei - 16:38

Sunny day schreef:
Armagdon schreef:
Ja, I know. Het zijn vast de 'd'tjes en 't'jes. Ik haal ze meestal door elkaar Very Happy .
Dat niet alleen hoor! Je moet nog eens een keer goed je stukje doorlezen, dan zie je ze wel.

Nou ja, toch wat hints:
- schroevendraaiers (al.3)
- alinea 2: iedereen lijdt honger.
- alinea 3: ook al, hoeven, communiceren.

Kijk maar of je ze kan vinden.


Niet te geloven dat ik Schroevendraaiers met een 'f' schreef Shocked .
Terug naar boven Ga naar beneden
Armagdon
Global Moderator
Global Moderator
Armagdon


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 29
Registration date : 06-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyma 26 mei - 21:32

Hoofdstuk 2:

A Long Remember:
Spoiler:

Spellingsfouten?
Edit SD: Ja, een heleboel, ze zijn er nu (hopelijk) allemaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunny day
Global Moderator
Global Moderator
Sunny day


Aantal berichten : 211
Leeftijd : 32
Registration date : 02-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyma 26 mei - 21:47

Ik vind dat je het leuk schrijft! Soms zou ik de woordkeuze veranderen, maar misschien is dat maar mijn smaak. Ik weet niet hoe het met jouw grammatica gaat, maar als je er nog 'spellingsfouten?' onder durft te zetten, kan ik het eigenlijk alleen nog maar een ironische betekenis geven (en dat hoop ik ook). Want de 'dt's' vliegen je te pas en te onpas om de oren en er staan weer teveel komma's in, per ongeluk een hoofdletter waar het niet hoort, mommenten met twee m'en... Om een één of andere reden is een lang verhaal van jou echt een hel...

Ik zou echt een keer op 'voorbeeld' drukken en zelf de spelfouten eruit halen. Ga je ze zelf eruit halen? Of moet ik weer het bericht aanpassen?
(Ik hoop natuurlijk dat je het zelf doet).

Sorry dat ik weer zo te keer ga, maar er staat een enorm aantal onnodige fouten in en dat is zo zonde als de inhoud van het verhaal kwalitatief goed is...


Edit: Ik strijk toch maar mijn hand over mijn hart en verbeter de spelfouten van deel twee...


Laatst aangepast door Sunny day op ma 26 mei - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Plotselinge liefdadigheidsingeving om de fouten uit deel II te corrigeren.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Armagdon
Global Moderator
Global Moderator
Armagdon


Aantal berichten : 222
Leeftijd : 29
Registration date : 06-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyma 26 mei - 22:12

Oke. Deel 3 wordt zonder spellingsfouten geschreven. Ik zal er extra goed op letten, en het zonodig 10 keer doorlezen.

Dankje voor het verbeteren. Volgende keer is het niet nodig (ik ga er nu echt geen 'hoop ik' achter zetten).
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunny day
Global Moderator
Global Moderator
Sunny day


Aantal berichten : 211
Leeftijd : 32
Registration date : 02-05-08

[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Emptyma 26 mei - 22:20

Armagdon schreef:
Oke. Deel 3 wordt zonder spellingsfouten geschreven. Ik zal er extra goed op letten, en het zonodig 10 keer doorlezen.

Dankje voor het verbeteren. Volgende keer is het niet nodig (ik ga er nu echt geen 'hoop ik' achter zetten).

Daar houd ik je aan! Let ook op de overbodige komma's dan, je wilt te goed met hoofdletters en punten schrijven. Very Happy Als ik er dan, haast onmogelijk, toch nog één weet te vinden, pas ik het gewoon aan, zonder die lompe zin onder je bericht te plaatsen, oké?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[12+] Darkness Disaster Empty
BerichtOnderwerp: Re: [12+] Darkness Disaster   [12+] Darkness Disaster Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[12+] Darkness Disaster
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Umbreon's Speed - Versie 1 :: Belangrijke Topics :: Creatief :: Fanfics en verhalen-
Ga naar: