Umbreon's Speed - Versie 1
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Umbreon's Speed - Versie 1


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ||  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Reminder!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sunny day
Global Moderator
Global Moderator
Sunny day


Aantal berichten : 211
Leeftijd : 32
Registration date : 02-05-08

Reminder! Empty
BerichtOnderwerp: Reminder!   Reminder! Emptyzo 25 mei - 16:07

Reminder! Sunflora
Oké dan, om de verhalen een beetje kwaliteit mee te geven heb ik één verzoek: confused

Spoiler:
Een verhaal is pas goed leesbaar wanneer er punten, hoofdletters en komma's worden gebruikt. Dit raad ik jullie ook ten zeerste aan, dat scheelt weer een hoop gezeur. Nou probeer ik iedereen overal al aan te sporen om goed te schrijven, maar hier gebeurt dat zeker aangezien ik hier moderator ben ÉN omdat goede spelling cruciaal is voor je verhaal. (wat een leuk rijmpje.) Anders is het voor iedereen slecht te lezen.

Tip van de dag: Als je je verhaaltje hebt getypt, controleer het zelf alvast op taal-, typ- en interpunctiefouten. Hiervoor is de leukste knop in het hele forum: de 'voorbeeldknop'. Deze is pal naast de verzenden knop te vinden aan de linker zijde, de knop waarvan de tekst niet dikgedrukt is.

Als je na deze preek nog een verhaal durft te posten: ik zie ze heel graag! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reminder!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Umbreon's Speed - Versie 1 :: Belangrijke Topics :: Creatief :: Fanfics en verhalen-
Ga naar: